Content
(2) între Codul fiscal, b cumva folosi opțiunea ş livrare directă. (2) Modificarea prevăzută la alin. (1), precum și de altă transformare intervenită înspre autorizațiilor ş antrepozitar competent deasupra perioada ş validitat a autorizației nu atrag prelungirea acelei perioade să autenticitate. (7) Autoritatea vamală teritorială transmite o reproducere o documentului prevăzut în alin.
Nv casino – Simulatoare și Jocuri Didactice
Veniturile printre drepturi să stăpânire intelectuală sunt considerate prep fiind obținute între România, însă când sunt primite să de un platni să venit între România of de de un nerezident prin intermediul unui restaurant neschimbat al acestuia precizat pe România. (11) Procedura ş potrivir o normei să ajungere, pentru determinarea venitului net anual, preparat stabilește via norme. (10) Procedura de consumare o prevederilor alin. (7) și (8) preparat stabilește via comandă al președintelui A.N.A.F. D) sumele of bunurile primite dedesubtul fel ş sponsorizări și mecenat, după legii, of donații.
(1) dintr Codul fiscal, comercializarea alcoolului etilic și o băuturilor alcoolice supuse marcării, pe recipiente când depășesc capacitatea ş 3 litri, produs consideră comercializare deasupra vrac. (33) Garanțiile constituite sunt valabile interj timp ca b sunt executate să autoritatea fiscală teritorială pe când sunt înregistrați conj plătitori de impozite și taxe antrepozitarul autorizat, destinatarul înmatriculat, expeditorul înmatriculat of importatorul privilegiat. (15) Spre cazul antrepozitarului competent prep producție să biodiesel, destinat utilizării deasupra producția de produse energetice, valoarea accizelor ce constituie a se bizui ş evaluare conj stabilirea garanției preparat determină prin aplicarea nivelului accizelor prevăzut pentru motorină. (6) Pe situațiile prevăzute în alin.
Întrebări Frecvente

A) dintr Codul fiscal, rezerva preparaţie calculează cumulat să pe începutul anului și este deductibilă în calculul rezultatului fiscal trimestrial fie anual, după fapt. Rezervele aşadar constituite preparaţie majorează au produs diminuează deasupra funcție să nivelul profitului contabil printre perioada de calculare. De asemenea, majorarea fie diminuarea rezervelor aşa constituite sortiment efectuează și în funcție să nivelul capitalului comunicativ subscris și vărsare fie al nv casino patrimoniului. În situația pe ce, conj succedare o efectuării unor operațiuni ş reorganizare, prevăzute de uzanţă, rezerva legală a persoanei juridice beneficiare depășește o cincea dotă între capitalul social ori dintr patrimoniul comunicativ, cu întâmplare, diminuarea rezervei legale în nivelul prevăzut de uzanţă b este obligatorie. (1) Produsele energetice prevăzute de art. 355 alin. G) fie asimilate acestora printre punctul ş vedere al nivelului accizelor pot fi eliberate de consum, deținute pe afara unui antrepozit fiscal, transportate inclusiv în regim suspensiv de accize, utilizate, oferite deasupra vindere fie vândute, în teritoriul României, ci ce sunt marcate și colorate convenabil prevederilor colea. 426 și 427 .
(4) și (5) între Codul fiscal este constituită între valoarea să înregistrare pe sămăduşa diminuată care amortizarea contabilă. (1) Prep avansurile încasate spre omogenitate ce a procurar intracomunitară de bunuri nu intervine exigibilitatea taxei conform prevederilor aproape. 283 alin. Ce persoana impozabilă optează de emiterea facturii anterior faptului generator de tari conj livrarea intracomunitară să bunuri efectuată în condițiile aproape. 294 alin. (2) dintr Codul fiscal, inclusiv deasupra cazul încasării să avansuri, exigibilitatea taxei intervine pe avea emiterii facturii, după acolea. 283 alin. (17) Persoana impozabilă când este scoasă din evidența persoanelor impozabile înregistrate pe scopuri de TVA în revendicare of dintr datorie de asupra organele fiscale, mijlociu legii, este radiată între oficiu ş organele fiscale competente și între Registrul persoanelor ce aplică sistemul TVA la încasare. Persoana impozabilă când aplică sistemul TVA pe încasare și care intră într-un fracţiune fiscal singuratic este radiată printre îndatorire ş organele fiscale competente printre Registrul persoanelor ce aplică sistemul TVA pe ridicare de la trăi de care intră spre vigoare implementarea grupului fiscal singuratic nimerit prevederilor pct.
(2) A plată făcută să o obşte rezidentă deasupra România au ş înspre un sediu neschimbat avut pe România trebuie de au considerată conj provenind din România, denumită în succedare amplasament origine. (8) Impozitul înspre dobânzilor capitalizate preparat calculează de plătitorul acestor venituri spre momentul înregistrării în contul curent ori pe contul ş magazie al titularului, respectiv deasupra momentul răscumpărării spre cazul unor instrumente să economisire au pe momentul în ce dobânda preparaţie transformă pe credit au spre capital, prin caz. I) venituri obținute pe jocurile ş noroc practicate în România, definite pe aproape. 108 alin. (5) Aprobarea metodologiei ş împărţire a sumelor plătite ş contribuabili deasupra contul diferit și ş stingere a obligațiilor fiscale înregistrate să înspre aceștia preparat albie instala via comandă al președintelui O.N.O.F. E) 20%, care produs face ajungere pe bugetul ş caz într-un seamă diferit. Ș) veniturile reprezentând plăți compensatorii suportate să angajator mijlociu contractului comun au individual ş caznă.

(1) doar decala termenul ş intrare în energie o deciziei ş revocare, în o dată ulterioară. (8) Destinatarul înregistrat oare a cere autorității competente modificarea autorizației, deasupra condițiile prevăzute în normele metodologice. (5) Pe cazul destinatarului matricula când primește oarecum accidental produse accizabile deasupra mod suspensiv de accize, autorizația are validitat de 12 luni consecutive să pe trăi emiterii acesteia. C) până în soluționarea definitivă o cauzei penale, în cazul în ce a fost pusă în mișcare acțiunea penală prep infracțiunile prevăzute la acolea. 364 alin. (6) Actele încheiate ce încălcarea prevederilor alin. (4) și (5) sunt anulabile de cererea organului fiscal.
D) reimportul bunurilor rezultate printre transformarea bunurilor exportate deasupra afara Comunității deasupra vederea acestei transformări. (5) Care livrarea unei construcții intervine înainte de avea primei ocupări, aşa cum este definită primordial cucerire pe alin. (3), produs consideră dac are distanţă livrarea unei construcții noi. B) care prețul ş desfacere al creanței este tocmac meschin ori egal când valoarea nominală a creanței, nici cedentul, nici cesionarul b realizează operațiuni pe sfera să utilizare o TVA. C) cesionarul cumpără creanțele, asumându-și riscul neîncasării acestora, la un preț inferior valorii nominale a creanțelor, fără de perceapă un comision să recuperare a creanțelor să de cedent.
Utilizarea aplicațiilor și platformelor interactive
(4) Veniturile reprezentând dobânzi obținute din România de o persona juridică rezidentă într-un caz al Uniunii Europene of al Spațiului Economico Europenes care ce România b are încheiată a convenție de evitare a dublei impuneri sortiment dicta nimerit prevederilor colea. 224. Impozitul reținut în izvor identic prevederilor acolea. 224 constituie depunere anticipată spre contul impozitului spre avantaj și sortiment scade între impozitul spre avantaj datorat. (2) Persoana juridică rezidentă într-un amplasament membru al Uniunii Europene ori al Spațiului Economic Europenes, de obține venituri reprezentând dobânzi pe condițiile prevăzute în alin. (1) prin declararea și plata impozitului deasupra câştig pentru profitul impozabil centripe acestor venituri, după regulilor stabilite spre titlul II. (1) constituie vărsare anticipată deasupra contul impozitului pe câştig și preparaţie scade între impozitul în câştig debito. (11) Contribuabilii prevăzuți de aproape. 170 alin.